yahw

detta blir sista inlägget för idag, om ni ville veta.

tänkte bara säga att jag ska tävla på söndag, vilket ni kommer få se här i bloggen ett x antal gånger. i svenljunga, på  deras serieclearround (både hopp och dressyr). kör på lc:2/lc:2 på roddy, samt 50-50 på bilbo. kanske hoppar en 40 eller 50 runda på roddy med, men det är tveksamt.

jag har gett mig fan på att jag ska hoppa en clearround, då alla är på mig och tjatar, så jag ska bevisa att även jag kan om jag vill. blir ju inte så högt, detta för att jag är osäker, samt det är lättare för mig ifall han dummar sig så kan jag komma i trav istället ;)

så jag ska hoppa båda lite i veckan, elr ja, roddy en gång och bilbo 2 gånger (varav en bara är ett hinder eller två). men tror faktiskt att jag kör 40cm på roddy, och 50-50 på bilbo. har tänkt ihop en dressyroutfit till roddy och en hoppoutfit till bilbo. sen har jag nog en hoppoutfit till roddy med ^^.

phillähh ska nog komma på fredag eller lördag och sen hjälpa mig på söndagen, och så tror jag att hon fotar också ^^ hoppas det iaf :D


peace. nu blire big brother


Kommentarer
Postat av: http://hastryttaren.blogg.se

Hoppas du har haft en trevlig helg!



Va gärna med i min blogg tävling!

http://hastryttaren.blogg.se/2011/march/bloggtavling-vinn-ett-par-roeck-grip-sommar-f.html#comment

2011-03-13 @ 23:05:06
URL: http://hastryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0