update ang. crr.

nu ska ni få en liten update om  clearrounden på söndag!

det är en serieclearround som går i både hopp & dressyr.

jag ska vara med i både hoppning och dressyr för en gång skull. först ska jag rida lc:2 två gånger, sen är det någon timme tills hoppningen,och då ska jag vara med på både bilbo och roddy på 50 cm. roddy en gång och bilbo två.

första clearrounden för mig :$ eller okej, har tävlat upp till 30cm, och det var ett x antal år sen! men tror att det kommer gå super! har värsta outfitsen.  kolla bara hääär:

bilbo:
sadel: zaldi
schabrak: marinblått protector
träns: brunt GG
martingal: random
skydd: marinblå horse&rider

roddy hopp:
sadel: tolga
schabrak: vickans marinblå
luva: marinblå
träns: random m. kombinationsbett
skydd: svarta pessoa, läder
skrittäcke: marinblåttprotector

roddy dressyr:
sadel: albion legend
schabrak: marinblått mias rs
träns: dressyrtränset
skrittäcke: marinblått protector

liza:
hjälm: grå jw i dressyr, ljusblå gr8 i hopp
skjorta: randomize
tröja: blårutig
ridbyxor: beige pikeur eller vita jacson
stövlar: pioneer  eller skor+chaps
handskar: vita i dressyr , svarta roeckl i hoppning


ah, sååå snyggt! helt amazing, ni kmr få bilder sen nästa vecka elr ngt, för phillähh är med och fotar, så upp till henne.

imorgon ska jag hoppa båda hästarna, ska bygga upp en liten bana på ett par hinder. både tittiga och vanliga, oxrar och räcken. så ska jag hoppa lite. inte högt dock, för det är inte min grej.

Godnatt på er / Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0