RUBRIKFÖRFAN!

CHA CHA BLOGGEN <33333333333333333333333333333333
okej okej. förlåt, dålig uppdatering osv, men är rätt motiverad till att blogga nu :P 

Kan ju ta och snacka om helgen då: 

Lördag: Jag var med Johan hemma hos mej, as myyyys (L) senare när han åkt hem till dalsjöfors city, så drog jag och min familj (mamsi o papsi) upp till öckerstedts (våra grannar, ullis Micke fredrik och matilda) osså lana vi typ lite, okej till typ 3. OCH JAG OCH JOHAN BLEV IHOOP (L) (L) (L) (L) IHIIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

Söndag: gick upp typ 11. drog till stallet o typ tänkte rida, men när jag såg zazahr bakben så nej nej
ritade lite charmigt
det fulaste jag sett i mitt liv......
men men, så jag gick en kort promenad med honom, sedan in i stallet , så fick han jättemke lunch och jag olija in sadeln ordentligt i ca 1,5 timme :P
Sen kom jag hem o satte mig vid datorn, klippte också håret :D :D
blev typ såhär: 
gulligt värre....
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0