ooops :$

förlåt att ja inte bloggade igår, men jag orkade verkligen inte! så berättar om gårdagen nu.

först skola då som vanligt, började med tyska, och avslutades med svenska. sen åkte jag hem och chillade en stund och efter det skjutsade mamma upp mig till stallet.

och när jag öppnade dörren stod vickan där med costello och skulle precis tränsa, så jag bad henne vänta. och eftersom mamma hade borstat bilbo o roddy så slängde jag bara på sadel träns och skydd på bilbo och joinade vickan på en liten tur i skogen. riktigt trevligt! bilbo vart superfin, lydig och stadig form.

när vi kom ner till stallet gjorde jag iordning roddy och red upp till ridhuset, och dressyrade en stund. fick rida på den sämre halvan då det var lektion på andra. han gick rätt bra, men jag red som en kratta, så red ut istället. dressyrade lite ute också, varvat med lite busgalopp. oså gjorde jag iorning honom och åkte hem.

vad möttes jag av hemma? jo, en söt liten hund. en shitszuvalp som mamma fick av bilverkstan (xD?). dock namnlös, men jag får la hitta på något sött :3

söt vaaa ? :d

idag är jag btw sjuk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0