känslofyllt värre :o

hoppade båda hästarna idag, gick awesome!
började med bilbo, som skötte sig superbra trots att det var ett lågt hinder (han kan inte hoppa lägre än 70 riktigt xD och ja hoppa 60) och lektion på andra halvan. han lyssnade på skänkel och hand. så det kändes super, kom fel flera gånger, men det löste han perfekt.
sen roddy, gjorde likadant med honom. kändes också rätt bra, dock vägrade han en gång när vi la upp det till en oxer, men det var för att jag tvekade lite och var inte bestämd. sen gick det bra!
dock en viss person som var nära på att förstöra hela ridpasset, idiot!

var otroligt glad efteråt, att de var så duktiga båda två! jag vet, 60cm är inte högt på något sätt, MEN känslan räknas! det kändes helt perfekt.

-

sen när ja kom ner te stallet mockade jag och fixade hö & havre och åkte sedan med cissi upp till ridhuset igen och kollade på hoppträning. sen åkte jag och mamma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0